kimbumadam balli_cilek Çiğ sütten yapıyorsan süt ılıdıktan sonra mayanın içine biraz ekleyip karıştırıp öyle bölmeyi dene canım
kimbumadam balli_cilek iyi o zaman canım yoğurt makinesi kullanıyorum bende bu şekilde taş gibi oluyor
balli_cilek kimbumadam bakalım ya valla evde tutturmuştum ne güzel ama memlekete gelince tabi maya falan kalmadı kendi kullandığımı yapıyordum her seferinde inşallah tutar 😒