asyaninannesi_01 canım çok şükür bıraktık korktuğum gibi olmadı 1 gece zor oldu sonra tamamen umursamadı bende hayret ettim, lakin şuan uyutma sıkıntı oluyor yani memeyle uyuyordu meme olmadığı için nasıl uyuyacak bilemiyoruz, ayakta asla sallanmiyor emzik vs de almiyor anca gözünden uyku akacak kucakta gezirip yatağa koycam öyle ama kucakta alışmış oluyor çok zor oluyor yani şu uyku olayını cozemedik.