Tursununannesi Ay aşısı olduk 2 gün önce. Bugün bacağı bu şekildeydi başına gelen var mı ya da bilgisi olan ?
Hafsa13 Tursununannesi canim ya bizde dün olduk 18 . Ay aşısı aynı bu sekilde oldu kızımın bacağı buz uygulamasi yaptım sizin gectimi acaba karma asidami oluyo böyle benimde başıma ilk defa geldi kendinide kastı bebegim böyle gorunce bugün tedirgin oldum
Mervetnl Tursununannesi haklısınız ben olsam bende endişelenirdim ama sanki doktoru söylemişti bize kızarıklık vs olabilir diye hatırlıyorum
Tursununannesi Hafsa13 sabaha geçmişti. Hemşire bize de buz uygulayın dedi ama bebeğim uyuyordu yapmadım. Sabaha kalmadı zaten karma aşı bazen yapıyor böyle dedi hemşire