moonlight____ 2 yaşta yarım gün verdim. 2,5 yaşında tam güne geçti. Şuan 3 yaşında kızım. Parka gittiğimizde cocukları gözlemlediğimde okula giden cocuk ve gitmeyen cocugu anlayabiliyorum. Çünkü paylaşmayı öğreniyor. Ortak alan kullanımını öğreniyor. Sıra beklemeyi biliyor. Kimsenin bisikletine oyuncagınaı almaya çalışmıyor. Keni malını ve başkasının malının ne olduğunun bilincinde. Genelde 3 yaş grubu bunu kavrayamaz ancak 4yaşta kavrar. Çok güzel oyunlar öğreniyor eve geldiğinde bana da öğretiyor. Ritim tutmayı biliyor artık ve bir kaç ingilizce kelime. Sabretmeyi öğreniyor. Gibi gibi çokça avantajını gördük biz okulun. Ama 2 yaş döneminde okulu çok iyi araştırmalısınız. Çünkü yaşadıklarını evde anlatamayacak. Okuldaki büyük yaş grubu velilerle kaynaşabilirsiniz. Onların çocukları herşeyi anlattıgı için onlardan öğreniyorsunuz kafanıza takılan şeyleri . Zaten anne hissediyorda . Okul iyi mi öğretmen iyi mi. Sadece size önerim tek öğretmenli kreş tercih etmeyin. Mutşaka her sınıfta 1 öğretmen 1 yardımcı öğretmen olmalı. Ek olarak her dersi sınıf öğretmeni değil branş öğretmenlerife olmalı. Çünkü tek bi öğretmenin 10-15 cocuga sabahtab akşama kadar bi sabrı bi faydası olabileceğini düşünmüyorum. İyi araştırsanız cocugunuzda olumlu sonuçlar alabilirsiniz🌸