Aylık muanelerde boyuna,kilosuna, bas cevresine bakiyor o kadar başka bisey yok.bu kadar.3 aylik bebegim.gelişimine bakmasi gerekmiyormu?ne bilim tavsiye vermesi ayina göre???ben birsey sorarsam cevap veriyor. bebegim dogdugunda yogun bakimda kaldı 19 gün bu doktor ilgilendi o yüzden bunda devam etmek istedik ama artik degiştiricem.bide hastalanmişti yogun bakimdan cikinca o zaman yanu hastalikta güzel ilgilendi.zaten 2 kere gittik simdiye kadar erkenden degiştirmekte fayda var bence.sizin doktorlariniz nasul ilgilimi diye sorucam ama illaki bizim doktordan ilgilidir en kötüsü bile.