Kızlar iki gündür falan bez sayımızda azalma oldu daha doğrusu normalde 5 kere falan değiştiriyordum bezini ama bugün daha bu saate kadar 2 kere değiştirdim uyanınca tekrar değiştirecem sütüm azaldı gibi hissediyorum çünkü saat başı emmek istiyor ve memede yarım saatten fazla kalıyor 2 ay 18 günlük bebek için bence uzun bir süre normalde günde 4 kere mama veriyorum ama mama sayısını arttırmalı mıyım napsam bilemedim bu dönemde olanlar sizler kaç bez çıkarıyorsunuz acaba bide gün içinde genelde huzursuz ama akşam mama versemde huzursuz bu aralar genel olarak huzursuz