kosem_asel Arkadaslar eşlerinizin dogum günü gelince neler yapiyosunuz ne aliyosunuz fikirlere acigim valla her yıl adam pasta ve yemek yapıp lwcden kazak almama alıştı artık tahmin ediyodur heralde ne yapsam🤣🤣🤣
Alazcns kosem_asel Istediği bir şeyi alabilirsiniz. Eşim saat istemişti doğum gününde. Bir de resimli pasta yaptırdım. Yemek ısmarladım. Oldu bitti.
SaremAselim_0817 kosem_asel sıkıntı büyük😊 benm doğum günüm 19 ocak kızımın ki 8 şubat eşimin ki 16 şubat. Üçümüzünkini de kızımın doğum gününde kutlayalım diyorum ve eşime de hediye olarak aile kombini almak istiyorum bakalım. Hediye al al artık kalmadı bişey 10 senedir😀
kosem_asel Pasaannesi55 Sadece 3 gunum var internet alisverisi gelmezse diye emin olamaya bilirim seneye icin dusunulebilir tesekkuler😊⚘
Papatyam1703 kosem_asel ben birşey almadım kızımla doğum günün kutlu olsun babam yazısı yazdım birde güzel sözler gönderdim 🥰🥰