Biz 3 aylık iken yaptırdık tabi iğne yaparken ağlıyor orasının uyuşması için yapılıyor onun dışında ilk çiş canını çok yakıyor o yüzden ilk gece zor geçiyor daha sonrasında 3 4 günde iyileşiyor birde klipsi çıkarırken az bi ağlıyor yanı anlayacağın canım bizimki 1 haftada oldu bitti düşündüm gibi zor olmamıştı ilk çişden sonrası kolay oluyor küçükse ayı yaptır hemen hareketlenmeden 🌷