Merhaba hanimlar. Moralim bozuk sizede sormak istiyorum. 2 aylik erkek bebegim var. Her aksam kendini yirtarak agliyo. Normal bi aglama degil gercekten parcaliyo kendini bagirmaktan. Bu sanirim benim sutunle alakali olusan gazdan. Gercektwn yediklerime dikkat ediyorum. Gaz yapacak yada yapabilecek seyleri yemiyorum. Ama artik bu aglamalari beni cok uzuyo. Resmen cocuk aci cekiyo. Biraz internetten baktim cok aglamanin zaralari diye dahada uzuldum. Beyin gelisimi ogrenme skintisi sinirli olma fitik olusma vs vs bir cok zarari varmis.
1 tam gun mama versem gaz durumuna aglamasina baksam diyorum. Ne dersiniz?
Egee ayni sekilde yine agliyorsa sutumle ilgili degil. Ama eger mama ile aglamayi kestiyse ne onerirsiniz? Sutu kesip mamaya mi devam etmeliyim? Aci cektirmeye deger mi? Cok karisigim..