Hem emziriyorum hemde doymadığı için 60 ml mama yapıyorm. Hastanede ilk Aptamil prosyneo verdiler diye bizde o mamadan devam ettik. Ama 400 gram 300 liradan fazla. Ayda dört beş paket bitiriyoruz. Farklı mamaya geçiş yapsam mamalar hakkında hiç bilgim yok. Maddiyat olarak baya sıkışıyoruz doğal olarak sadece bununla bitmiyor. Hangi mamaya geçiş yapmalıyım fikri olan varmi