Herkese merhaba
Molfix kullanıcısıyım memnundum külot bezini deneyeyim dedim bacak kısmı ve yandan sızdırıyor bunun sebebi ne olabilir benden mi kaynaklı yoksa bezden mi kaynaklı anlayamadım çünkü ilk defa külot bez kullanıyorum. Kullanıp memnun olanlar nasıl bezi giydiriyorsunuz? Ben mi yanlış giydiriyorum bilemedim vallahi deneyimli olanlarınızı bekliyorum 😇