İlk zamanlar sadece aç olduklarında değil, huzur bulmak istediklerinde gazları olduğunda uyumak istediklerinde de hep emmek istiyorlar o nedenle sürekli emmek istemesi normal, gazı olduğu için ağlıyor olabilir, mama midede ağırlık yaptığı için uyuyor olabilir ama sütünüz yeterliyse doktorunuz önermeden mama kullanmayın bence