ebruli6034 3 aylık kızım 2.aydan beri mememle kavga ediyor.Uykuluyken sadece rahat emzirebiliyordum artık uykuluykende sol memeyi almamaya başladı.Sol memeye gelince katila katila ağlıyor.İsin kötüsü sol mememde süt bol sağda sütüm çok azaldı.Kilo alımı da ilk ayina göre çok yavaşlamış.Mecbur sağıp biberonla vermeye başladım.Bubdaha da çok memeyi reddetmesine sebep olacak ama yapacak bi şeyim kalmadı.Onerilerinize acigim
idareedemem ebruli6034 aynı durumdayiz benimki de 2 ay 25 günlük 10 gündür çığlık çığlığa biberon da almıyor memeyi tutana kadar aç bırakıyorum mecbur tutuyor sonra süreyi uzatın biraz iyice acıksın biraz da sakin sakin konuşun yani benimki anca öyle tutuyor
esengulyldrm Ayda başladı 5. Aydayız devam ediyor ben bir çözüm bulamadım :( kaşıkla veriyorum ağzına sütü
ebruli6034 idareedemem her şeyi denedim,ayakta,pilates topunda,beyaz gürültüyle,yatarak , karanlıkta, duşta bile denedim yok memeyi sevdiremedim.memeyi uykusunda sadece tutuyor.