hivda31 Kızlar 3. Ay kontrolünde neler yapıliyor Ve bu aralar gitmezsem bir sorun teşkil eder mi kızım 3 ayina girdi devlete hastaneleri gripli hastalakrla dolmuş bebeğime bulaşır diye korkuyorum gitmek istemiyorum
atesarp hivda31 canım ben özele götürüyorum devlette nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama daha dün kontrole gittik baş tutuşu nesnelere olan tepkisi kilo boy baş çevresi diş kökleri pişik varmı yok mu kulak ve burun içleri gögüs ve sırt dinleme yaptı bir de rota aşısını yaptırdık.
Papatya-eylul88 hivda31 valla rutin kontorllerini yapti 7 gün once işte.aklimdaki sorulari sordum.rota aşisini yaptrdik.
hndathn hivda31 Doktorumuz O ayda bas boy kilo bıngıldak göz kontrolü yapardi vajinasını yapışıklık açısından incelerdi kaka çiş durumunu sorardı bazı hareketler yaptirirdi kızıma reflekslerini kontrol etmek için rota aşısının ilk dozunu yaptı birde o kadar
esengulyldrm Sağlık ocağında boy kilo baş cevresi baktırın kilosu iyiyse bir sorun görmüyorsanız gitmeyin gercekten hastaneler felaket durumda