moonrisekingdom lohusa psikolojisi çok farklı , öncelikle herkes az ya da çok yaşıyor bu durumu. Bu süreç kişiden kişiye değişiyor. Lohusa dayanışması sayfası var şnstagramda mutlaka oraya bakın benzer hikayeler okuyup daha iyi hissedebilirsiniz. Bana da 40ta geçer dediler öyle bir anda bir ilham gelip de bu psikolojiden çıkmıyorsunuz. Zamanla zamanla düzeliyor. “40ın da çıktı hala niye ağlıyorsun niye kötü hissediyorsun” laflarını çok duydum hep kendimi sorguladım. Ama zamanla geçiyor. Bebeğin zorluğu kolaylaşacak demiyorum tabiki , ama anne olmaya alışacaksınız , seveceksiniz anne olmayı emin olun. Sadece 40 gün diye kendinizi kasmayın , benim 4 ay sürdü. Ama hep azalarak devam etti. Olabildiğince kötü ve kendinizi eleştirel düşüncelerden uzak durup , anı yaşamaya çalışarak geçirin. Şuan 14 aylık ve anne olmayı çok seviyorum. Kızımı çok seviyorum. Zamanla her taş yerine oturacak hiç merak etmeyin. ❤️