Tugceki canparem11 teşekkürler yani uykusuzluktan hasta olsam bakacak kimse yok artıları eksileri tartmam gerekiyordu inşallah iyi gelir 🙏
ysf52 Tugceki bende günde bir kez veriyorum comfort daha az gaz yapıyor mesela doktorumuz önerdi bize de sindirimi daha kolay dedi bir kez diyip gecmeyin o bile etkiliyor biz şu anda hipp kullanıyoruz daha rahat bebegim
baharcgll Tugceki merhaba sütünüzü sağıp gece biberonla vermek üzere saklayabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum geceleri eşim veriyor uyumuş oluyorum bazen
Tugceki baharcgll gündüz o kadar sık emiyor ki süt sağma gibi bir durumum olmuyor malesef başta bende düşündüm ama işte 😕
1Kubrarya Tugceki doğduğundan beri kullanıyoruz arada farklı mamalarıda deneyelim dedik ama döndük dolaştık smaya :)
asilmommy Tugceki Mama verdiğimde 4-5 saat aralıksız uyuyor gece bizde meme reddi yapmadı canım ilerde ne olur bilemiyorum tabi🤗
Lalezlal Tugceki biz hem meme hem mama kullanıyorduk kolik bir bebek onun için comfort kullanıyorduk ve doktorumuz önerdi
gizemelmas Saykoogg 20 günlük bebek için 1 numarayı alıcam dimi birde onlar hem süt hem mama var hangisi uygun acaba
n-gvnra Tugceki doğduğunda hipp vermiştim biraz ondan da memnundum sonra doktorların tavsiyesi üzerine sma aldım öyle devam ediyorum. Aptamili araştırdım çoğu kullanıcı içinden böcek çıktı paylaşımları yapmıştı onu görünce hiç denemedim bile. Belki çok iyidir ama o paylaşımlardan sonra güvenmedim. Ben önce sadece günde 2 defa veriyordum şimdi gece dışında gündüz 4-5 defa yiyor gaz sorunu da yapmadı
bsrshtrk Tugceki ikiz bebeklerim 1 yaşında hep sma kullandık hiç bir sorun yaşamadık şu an 3 numara kullanıyoruz. Sen 1 numara 0-6 ay bebek sütü alacaksın. Teneke kutuda alma. 1kg lık veya 1,2 kg lik kutulardan al saha hesaplı oluyor.
twinsmomm2 canparem11 Merhaba Aptamil,Hipp,Bebelac Gold’u denedik.Aptamil aşırı gaz ve kabız yaptı.Hipp kabızlığı arttırdı daha da, Bebelac Gold’u bebeklerimden biri pek beğenmedi derken Sma en iyi gelen oldu bizim için kabızlık vs yaşamadık