gulyabani Bu inat ne bu inatt🥹🥹 istediği olmayınca kıyameti koparıyor. Bide yalandan ağlamaları başladı. Yere kendini bilerek atıp ağlıyor şok oluyorum 😷 Güleryüzlü kızım gitti yerine mızmız biri geldi sanki. Uykular nanay sabah uykusu kısaldı gece kalkıp saatlerce uyumuyor sizde durumlar ne kızlar
hepsineyeterim gulyabani aboww bu aylarda uyku problemi oluyor mu hani duzeliyordu ya resmen hayal kırıklığı yaşadım 😟
Zumra_Fatma gulyabani bizde bu ayin 23unde 18 olucaz ama 17 aylik suanda hepsi var malesef aynen geceleri bi bakiyorum ayakda ve yatmiyo oglende dogru duzgun uyumuyor ne yapicagimi sastim
Ess92 gulyabani uyku konusunda düzelme gördüm sadece :/ sütten kestik bu ay 10da yatıyor 8e bazen 9a kadar deliksiz yatıyor bazen gece uyanıyor yanımıza gelmek istiyor alıyoruz pış pış yapıyoruz hemen uykuya dalıyor ama yemek konusunda aynen inatlaşmaya başladı çok iştahlı bir bebekti sağlık ocağında ebemiz hastanede doktorumuz 18 ay kontrollerinde çok iyi dedi her şeyine ama 1 haftadır iştahı azaldı yemek yedirmeye çalışırken çığlık kendini yerlere atma daha önce sadece parktan giderken yapardı :) ama şimdi yemek konusunda da yapıyor umarım geçicidir 🙏🏻
gulyabani hepsineyeterim yani şöyle diyim zaten çok düzgün değildi hatta hiç değildi. Ama gece kalkınca geri uyurdu şimdi saatlerce uyumuş sabah olmuş gibi enerjik uyanıyo🤯
hepsineyeterim gulyabani ne tarafa bayilayimmm 🫠 atak olabilir mi ki sanki bu aylar da vardır Allah yardımcınız olsun
gulyabani Zumra_Fatma al benden de o kadar uykusuzluktan artık gözlerimin altı mosmor. Eşimin mesaiden dolayı gece 2 d evde oluyo o sıralarda bi kalkıyor ailecek ayaktayız😱😱
gulyabani hepsineyeterim uyku gerilemesi varmış galiba canım. Ben bayılıp bidaha ayılmak istemiyorum açıkcası😂
gulyabani Ess92 maşallah canım kızımın da düzelir inşallah uykusu. Bizde de aynı parktan dönerken herkes durup bize bakıyor sanki çocuğu dövüyorum sanır gören. Saçlarımı çekiyo ısırıyo😀😀 kelimesi ne durumda
Fetiye06 gulyabani bir hunim eksik dediğini yapmasam yerlerde tepiniyo yapsam yine tepiniyo napacagim hakkında bir fikrim yok maalesef 🥴
gulyabani Fetiye06 aynen öyle bende valla az önce üstünü çıkardı zorla bu havada zıbınla durmak istiyo sadece 🥹🥹pijamanın yarısı aşağıda😂😂 kelimeleri ne durumda
Ess92 gulyabani saç çekme hiç olmadı şükür ısırma da bir iki kere denedi hiç kızmadım bir şey yapmadım pekiştirmedim onu da alışkanlık yapmadı 🙏🏻 düzenli anlaşılır bilinçli kullandığı 5 kelimesi var 15. Aydan beri. anne baba mama meme dede bunları her gün kullanır. Onun dışında ara ara söyledikleri var bir alo bardak pembe bu pu kidi geh ah… bunların bazılarını 1-2 duydum… bazılarını daha fazla duydum. ama hepsini her gün söylemiyor ve ben söyletmeye çalıştığımda asla söylemiyor kendi isteyince sadece :/ neden böyle yapıyor bilmiyorum. Doktorumuz sorun yok diyor…
Fetiye06 gulyabani yani anlamlı kelime anne baba dede anane abi özellikle abi🤣 sineğe vizviz civciv araba bunlar var ama bu ara mesela balkonda meyve olduğunu biliyor meyve isteyince balkona götürmeyi öğrendi hikayeleri gözümüze sokuyor okuyun demek için biz biraz yavaş ilerliyoruz ama güzel gidiyor şimdilik prematüre doğdu benim bebeğim biraz ağır işliyor bizde ama çok fazla istediği olmayınca ağlama mizmizlik kendini yere atma ısırma vs olmaya başladı şuan tepkisiz yapma diyoruz sadece birde burnunu karıştırmayı öğrenmiş ya bu nerden gördü bilmiyorum bugün açıldı o güncelleme de 🤣🤣
gulyabani Ess92 bende tepki vermiyorum versem kesinlikle daha yoğun yapcak😷maşallah sorun yok diyosa öyledir canım 🫶
gulyabani Ess92 bu zamana kadar 30 kelime falan kullandı ama bi kısmını kullanmıyo yada nadir kullanıyor. Şuan aktif 12 kelimesi var. Su ver,ışığı aç, baba gitti ikili kelimesi var canım 18.aydan sonra açılıyolarmış bakalım 😊
gulyabani Ess92 valla anlamadım canım çocuktan çocuğa o kadar farkediyor ki bugün arkadaşımızın oğlu 3 yaşına gircek şubatta galiba yalan olmasın. Sadece anne diyor başka bişey yok dil terapisti otizim vs yok demiş. Herşeyi anlıyor komutları yerine istisnasız getirtiyo . Taklit falan herşey var ama ağzından kelime çıkmıyo. Allah bekletmesin hiç bi anneyi endişleniyoruz çünkü ister istemez
Ess92 gulyabani evet ama 3 yaş yavrum sadece anne dese hepimiz endişeleniriz bence de.. cidden Allah bekletmesin canım 🙏🏻
Berfin4720 gulyabani ayy bende kızıma artık şaşırıyorum çok değişti dışarı çıkardığımda bile eve gidelim dediğimde delirmişçesine kendini yerlere atıyor ayyy elim ayağıma dolanıyor artık ya