Kızlar benim pazartesi randevum var spiral taktırcam. Ama reglim yeni bitti. Malum randevu bulamadığım için böyle denk geldi. Şimdi benden gebelik testi mi isteyecek? Eğer öyleyse randevum öğleden sonra test yapıp sonra ne ara takıcak. Tekrar mı randevu alıcam ?