melismrcmk Kabin boy bebek arabası tercih ederseniz yer ve ağırlık açısından rahat etmiş olursunuz. Cybex çok güzel ama fiyat olarak çok yüksek. Ben bebeğim için bagi neo tercih ettim sürümü çok kolay manevraları çok iyi çift yönlü olarakta kullanabilirsiniz. Aparatları sayesinde pusetlede kullanıma uygun aparat almanıza gerek kalmıyor. Biz memnunuz videolarına bakarak değerlendirebilirsiniz