Bebeğim 9 aylık kilosı boyu şükür güzel yemesi de güzel 3 öğün yiyor beni de emiyor sebze agırşıklı besleniyor ilik sulu çorbalar içiyor et türü olarak kıyma yiyor. Tırnaklarında bazılarında beyazlıkşar var bunu hep vitamini eksik diye bilirdim ama bebeklerde de aynı mı acaba? Pazartesi kan tahlili vercez 9 aylık kontrolünde ama merak ettim biliyor musunuz neden olur?