Eşimin dengesiz tavırlarından bahsetmiştim önceki postlarımda çocuğu istememesinden vs. Babam bugün bi hocayla görüştü kaynanamın hem eşime hem kendi kocasına büyü yağtığını söylemiş. Çocuktan ve benden soğutmak için yapmışlar kendi kocasınıda benden soğutmak için yapmış çünkü kayınbabam beni severdi kızım kızım derdi donrasında çok değişti eşim deseniz o zaten resmen benden çocuğundan nefrst etti annesi de o sırada sürekli karınn eve geldi mi iyi misiniz bi probleminiz yok dimi sürekli böyle sorardı işte eşin memlekete gitmiş bende geleyim sana yemek yapayım demeler, bi ara ablasıyla gelmişlerdi yemekleri onlar yapmışlardı eşime annesi yemeklerden yedin mi işe götürcek nisin götürsene işte de yersin sürekli bunları derdi ama asla asla aklıma gelmezdi insan evladına neden bunu yapar yavrumun ne suçu günahı vardı ne biçim insanlar var inanmayanlar da olur ama dinimizde büyü var ve maalesef bizimde başımıza geldi imtihandır diyorum bir şey diyemiyorum ama kendi kızınında yuvası var kendi yuvası da var Allah görüyor Allah büyük elbet gün olur devran döner