Merhabaaaa hanımlaaar bebeğim 1 yaşına girecek ve ben çok mutluyum 🤣❤️❤️gözümde hala ilk doğmuş gibi ama zaman da bak nasıl geçiverıyormuş daha düne kadar sezeryan dikiş izi ağrısı ölüp ölüp bitiyordum nerden doğurdum diyordum.Nasıl da geçti o günler insan düşününce bi değişik oluyor ya.Hepiniz tattınız bu hissi büyütmüş olan anneler 🤣🤔Allah sabır veriyor ınsana sinirini kontrol etmeyi sakin kalabılmeyı öğreniyor ınsan 😀. ben tek çocukla böyle düşünüyorum ya 2 3 4 çocuğu olan anneler napsın dimiii 🤣7 şubatta oğlum 1 yaş olcakk bi restaurantta organızasyon şirketiyle anlaşıp balon süs müs ayarladım tabi anlamayacak çocukta işte heves benimkisi malum 🤣sizce ne giydirmem gerek oğluma ? Ayakkabı da aldım ama yürümüyor daha maksat ayağı boş durmasın diye 😇ben takım gıyınmek istiyorum oğlumla nasıl birşey giymem gerek 🤔hediye olarak ne almalıyım ne ilgisini çeker 🦋şu arkasından tutup ittirirken bisiklet türü birşey varmış ama sanırım onu ittirmem için erken dimi ?