Kızlar düğünümüz var kocamdan zorla para aldım ona da abiye aldım her nyse sıfırlar aşırı pahalı mecbur gardropstan aldm normalde 38 bedenim aldığım elbise de aynı beden yazıyor diye almştm bir hevesle her neyse ürün geldi elimde daraltmş Sanrm 36 beden gibi geldi bana asla fermuar KAPANMYOR arkam açık kaliyor hemen iade talep ettim kıza bussuru yazdm ama bakmıyor mesaja aktif bide sizce param geri yatar mı ya geri elbise almam lazm dugun için çok moralim bozuldu başına gelen varmı 😭😭😭😭