Annekizz_ Bazen K vitamini yapabiliyorlar onun eksikliğinden olabiliyor doğumda yapılan yetersiz kalabiliyor, sonrasında da eğer halen geçmezse göbek deliği yakma diye bir uygulama var acısız böyle değişik kibrit gibi ucu taş onu sürüyorlar göbek deliğine. Siz doktorunuza bir sorun mutlaka göbek deliği önemli.