Duygusaljelibon_ eski kafaları dinlemeyip kulak tıkamak gerekiyor. 4 aylık hamileyken eşim yavru poodlela sürpriz yaptı. Herkes ama herkesin söyledigi şeyler köpeği ne yapacaksın zor olur tuvalete nasıl alistiracaksin, bebeğin olacak tüy boğazına kaçar😅 bir de köpekli eve melek girmezciler var ki hiç o konuya girmeyelim🙄 kimseyi dinlemedim bakarım dedim. Tuvalet eğitimini hemen verdim hic zorluk cekmedim. Ben dogum iznine cikana kadar kaynanam bakti😅 eylulde dogum iznine ciktigimda artik 5 aylik olmustu. Simdi kızım 3 aylık, köpeğim de 9 aylık, ben su an kızımı emziriyorum, oğlum da bacaklarımda yatıyor 😊 kızımı çok sahipleniyor. Kızımın doğuştan bir hayvan arkadaşı var, hem de sonsuz seven sonsuz sadık ve bize sonsuz bağlı bir arkadaş 😊 köpeği ne yapacaksın götürün geri verin diyenler şimdi öyle düşkünler ki ona anlatamam. Ayrıca hijyen mi tüymüş bebekli evde olmazmış falan hiç düşünmeyin. Bal gibi de oluyor. Uzmanlar bile hayvanlı evde büyüyen hatta direkt hayvan olan bir eve doğan bebeğin bağışıklık sisteminin diğer bebeklere oranla daha güçlü olduğunu söylüyor