
Kaynanıza bir görselle yanıt vermek isterim :)) asla kolay demiyorum. Bizim köpeğimiz oğlum doğduğunda 2 yaşındaydı. Tuvalet eğitimi vs. tamamlanmıştı. O süreci hallederseniz,aşılarını takip ederseniz ve dönemsel olarak(yaz-kış geçişlerinde) köpeğinizi traş ederseniz en en iyi arkadaş olurlar. Oğlumun ilk kelimesi köpeğimize düşkünlüğünden kaynaklı sanırım “gel” olmuştu. Şuan 16 aylık oldu çok güzel top oynuyorlar, tarayabildiği kadar tüylerini tarıyor falan geçinip gidiyoruz açıkçası. Genel anlamda köpek sorumluluğu almak kolay değil ama altından kalkabileceğinizi düşünüyorsanız neden olmasın.