Merhaba bizde Evolvia kullanıyoruz diğer alerji mamalarını içiremedik bizimde egzamalarımız bir türlü bitmek bilmiyor hatta giderek artıyor.araştırıp bir alerji doktoru bulduk profesör.Bize Evolvia mamanın tam hidrolize olmadığını tamamıyla hidrolize mamaya geçmemiz gerektiğini söyledi.Doktorunuza danışın isterseniz sizde geçmiş olsun