Merhaba güzel anneler . Bebeğim 4 aylik bir kac gündür sesinde farklılık var . Onun harici herhangi bi hastalık belirtisi yok . Sadece gazdan dolayı çok ağlıyor . Bu ses farklılığı ağlamaktan olur mu başına gelen oldu mu geldiyse neler yapabilirim duzelmesi için ?