Bebeğim göğüs ucumu tutamıyordu göğüs ucum içine çökük biraz ondan bende silikon göğüs ucu aldım ve onunla emzirdim ama bıraktıramıyorum şu an bir buçuk aylık oldu hala silikonla emiyor ve her denememde aşırı sinirleniyor ağlıyo bağıra bağıra ne yapacağım nasıl bırakacağım bu konuda fikri olanlar benimle paylaşırsa sevinirim