Arkadaşlar merhaba oğlum 6 ay 16 günlük ve yanaklarında sanki tokat yemiş gibi kızarıklık var çenesindede var vanda yaşıyorum ve çok soğuk birde kuru havası var bol bol nemlendiyorum mustelanın stelatopia kremi ile. Bu aralar dışarı çıktık acaba ondanmı oldu anlayamadım. Soğuk mu çarptı bilemedim. Yumurtaya alerjisi var ve yedirmiyorum onun dışında ek gıda sürecindeyiz ondanmı diye düşün. Bu durumu yaşayan var mı ? Hafta sonu ve doktor yok size sormak istedim.