Cansuhmn Sleepy kullaniyoruz mor paket olani ama cevremdeki marketlerde bulamamaya basladim hep natural olani var onu denedik hic begenmedim kalin bide iz yapiyo. Goon denemek istiyorum
Eylulardc Cansuhmn mor olandan ziyade yenidoğana beyazı öneriliyor daha hassas ciltler içinmiş bebek mağazasına sormuştum ikisinin arasındaki fark ne diye
kubraege Cansuhmn goon 2 çeşit var ben mutlu bebekler olan serisinin külot bezini almıştım oğlum yürüdüğü için, ama acayip sızdırıyor o yuzden sleepy külot beze geçtim, premium soft goon belki iyi olabilir fikrim yok malesef
Shylkyc Cansuhmn sleepy natureller çok kötü gerçekten. Kalın ve sert. Ben de 3 aydır sleepy mor paketi kullanıyordum çok şişiyordu primaya geçtim çok memnunum. Goon hastane paketinde vermişlerdi denedim gayet yumuşak ve sızdırmıyor.
Cansuhmn Shylkyc soft pakep olani bi deniycem insallah memnun kaliriz sleepynin on kismi emiyo arla kisimlar kuru kaliyodu kizimin on tarafi hep kizarik kremini hic eksik etmiyorum islak mendil kullanmiyorum genede cabuk kizariyo