Cnscns2309 Merhaba kızlar bebeğim sünnet olduğu için bi süre 4 numara kullanmak zorunda kaldım şimdi de geri 3 numaraya geçemiyorum. Elimde 3 numara bez kaldı hepsi yeni alınmıştı almak isteyen olursa uygun fiyattan yardımcı olucam