Kızlar bebeğim bu ay 2 yaşına girecek inanılmaz emzik düşkünlüğü var yani ne zaman canı sıkılsa hemen meme diyor, bu durumun konuşmasını da etkilediğini düşünüyorum. Devam sütüne karşı da aşırı bir bağımlılığı vardı yemek bile yemeden sürekli içmek istiyordu. Birgün bardağa koyup sirkeyle karıştırıp verdim. Resmen tek seferde devam sütünü bıraktı onu bırakalı çok oldu tabi o anlamda çok rahatladım şimdi emzik içinde aynı yolu deniyorum. Bugün ilk gün batırdım verdim sirkeye tiksindi istemiyor bide güzelce konuştum anlattım tabi ama bu uygulama metodu doğrumudur sizce? Siz neler yapmıştınız? Birde Philips avent kullanıyor, 10 güne bir emzik yırtılıyor sürekli almak zorunda kalıyoruz ucuzda değil 😕