Ebru__dncr
Benim sağlık ocağı hemşiremde ilk meyveden başla, dedi. Durup dedim ki; sebze ile başlanır. Her bebek meyveyi tatlı bulduğu için onu çok sever. Severse sebzeye nasıl alıştırıcam? Emin misiniz Güler hanım?
Bana bön bön baktı.
İlk olarak yoğurt ile başlayın. Sonra her gün bir tane sebze ile devam edersiniz.
Ayrıca evet portakal ağır gelmiştir. Asitli ve bağırsakları tam olarak gelişmedi. Bir daha sakın asitli bir meyve vermeyin. En az 1 yaşını beklemeniz lazım. 10 aylıkken mandalina tattırdım. Sabaha kadar inledi oğlum.