Merhabalar bebeğim üç aylık oldu ve en baştan beri molfix kullanıyorum ve hep taşırıyor stoklu aldığım için yemi bitmek üzere hiç memnun değilim büyük beden bile taksam taşıyor sırtına ve kenarlarından başka bir markaya geçmeye korkuyorum pişik olur diye önerdiğiniz iyi bir marka var mı ?