Merhaba, bebeğim 6 aylık
3 buçuk aylıktan beri çok sık hastalanıyor
Bağırsak enfeksiyonu, kulak enfeksiyonu, soğuk algınlığı şimdi de RSV geçiriyor
Sadece anne sütü alıyor 2.800 gr doğdu şuan 8 kilo
Herşeyine dikkat etmeye çalışıyorum üşütmüyorum terletmiyorum ama hastalığının önüne geçemiyorum 😭😭 4. Kez antibiyotik tedavisi görüyor. Artık bebeğime iyi bakamadığımı düşünüyorum
Bir anne olarak ne yapmam gerekiyor lütfen aydınlatır mısınız beni 😔