Blueberry0 ben ilk oğlumda mama vermiştim çok kilo almıştı ama bağışıklık yok hemen hasta oluyo ,bunda da sadece anne sütü vermek istiyorum ama sanki kilo almicak gibime geliyo, sütümü sagiyorum ama manuel pompayla gelmiyo ilk günler geliyodu,şimdi bebeğim sürekli memede duruyo gibi bişey 1-1 buçuk saatte acikiyor