Kızlar bebeğim 2 aylık ve gece 10-11 e kadar artık hiç uyumuyor zorla kucağımda ağlaya ağlaya uyutuyorum sırtımı dönmeden çığlıklar içinde uyumadigi için de uykusuzluktan geceye kadar agliyo sizde böyle bir problem oldumu uyumamasi normal değil bence