Merhaba kızlar, oğlumu tek büyütüyorum herkes ya çalışıyor ya görüşmüyoruz. Oğlumu havalar soğumadan önce her gün dışarı çıkarırdım şimdi sadece güneşli zamanlar arabayla gezdiriyorum parkı vs. Doğdu doğalı bir başkası kucağına alsın hemen fark edip cingarı basıyor ya babada ya bende susuyor. Defalarca gördüğü kişilerde bile temas ettiklerinde ağlıyor. Kendine yakın yaşta bebek dokunsun yine ağlıyor çok mazlum ve içe kapanık. Benim gibi yalnız büyüten arkadaşımın bebeğı millete gülücük saçıyor. Bu işin sonu nedir bu düzeltilmesi gereken bir hal midir tecrübeli annelere danışmak istedim 😥 ayrıca yeni bir oyuncağa bindirince mesela zıp zıp yine aynı şekilde davranıyor