Marshmallow1 Bebeginibekkleyenn Hilalgunes merhaba bizim de pazar gününden beri aynı şikayet var pazartesi günü doktora götürdüm damla ve merhem verdi her gün bir önceki günden daha da kırmızı oldu gözün her yerine yayılmış, böyle mi geçiyor yoksa ilaç iyi gelmedi mi yeniden mi götürmeliyim? Göz pınarına doğru ilerlemiş bugün delireceğim her gün daha kötüye gidiyor sanki
Bebeginibekkleyenn Bundan bı hafta önce bende konu açtım kimse yazmadı bende geçmesini bekleldim Geçti de ama 1 gün sonra daha kötü olmuş şekilde uyandık kıpkırmızıydi Doktora gidin damla veirir Ya enfeksiyondur ya da adenovirüs
Bebeginibekkleyenn Marshmallow1 yarın daha iyi olur merak etmeyin bende de öyle olmuştu ben bol.bol uyutmaya çalışıyordum