hazalrojhat sedanurserhatlan ondan önce mustela kullandım hiç memnun değildim hametan kullanıyorum suan
Lamraa Benim bebeğim alerjik bi bebek pişik olmasıyla yaraya donmesi bi oluyor doktor hamazenic ve zalain yazdı bize çok iyi geldi canım günde 2 kere sürüyorum bi kaç güne geciriyo
canan1905 tabi ki sudoku valla bi kere sürüyorum mesela sonraki bez alışımda bembeyaz geçmiş oluyo pişik ve çok özlü bi krem
Suhedalm Bütün markaları kullandım nerdeyse, bübchen ve sebamedten çok memnun kaldım, acil durumlarda zeytinyağı ve arko onu da burdan öğrenmiştim birebir
Alerjikrinit sedanurserhatlan önleyici olarak biz incia ve minioris kullandık gayet iyiydi. Pişik olduktan sonra travazol ve hamazinc dönüşümlü işe yarıyor ama art arda kullanınca inatçı pişik yapıyor bir gün boyunca kantaron sürüp tekrar travazol sürüyorum geçiyor. Islak mendili hala sudan geçiriyorum ve çok pişik olunca yıkıyoruz poposunu
Gozdeklnc20 Pişik yokken bepantol pişik önleyici kullanıyorum. Pişik olursa sudocrem kullanıyorum. Sudocrem mükemmel bir icat