Rotarix ilk dozunu sağlık ocağında hemşire yaptı ağzından veriliyor küçük küçük sıkarak bebeğin emmesi sağlanıyor şimdi 2. Dozu yapılacak evde kandi yapan var mi bir tek bunun için sağlık ocagına gitmek istemiyorum uzak arabam yok zaten ağızdan veriliyor