4 yaşında oğlum zaten doğdu doğalı çocuğum yeme bozukluğu var .
Ama iki öğün de olsa yerdi az veya çok
Hem son zamanda kilo verdi
Şehir dışına gidip gelmek zorunda kaldık.
İyice yememeye başladı
Bir haftası öncesinden
Kakasinda kan vardı
İki üç kez ama ben kabız diyerekten takip ettim
Bir kez daha olmuştu doktor olabileceğini söyledi.
Dünde ansızın burnu kanadı ama yoğun
İki peçete yoğun kan oldu .
Birde dudak kuruluğu var hep soyuluyor 10 gündür
Kendiside koparıyor iyice yara yapıyor doktor randevusu aldım zaten bir hastası öncesinden
Dudağı ve kakada kan için ama burnunda kan gelince açıkçası korktum ya
Böyle ansızın burun kanaması olan oldu mu şimdi pazartesi gününe kadar içim rahat etmez acile gitsem oğlum yine pazartesi kan verir durdurmak çok zor şuan kanasa yine giderim takipdeym zaten