Hazalbebis benim bebeğim destekli oturmaya başladığından beri yerlerde 😅 yürütecimiz var ama günlük 15 dakika falan koyuyorum sadece onda da henüz tam ilerleyrmiyor sağ spl yapıyor o kadar. mama sandalyesine koyuyorum işim olduğunda önüne oyuncak veriyorum fırlatıp oyuncağı geri almaya çalışıyor, ya genel olarak sıkıntısız bir bebek ağlamaz mızmızlanmaz ses çıkartmıyor diye hareket de etmiyor sanıyorlar galiba 😅