Merhaba arkadaşlar ben 28 yaşındayım 2,5 yaşında bir kızım var son 1 senedir adetim 10 günü aşıyo ve bittikten sonra 1 hafta içinee tekrar adet görüyorum. Ultrason görüntüleri temiz, mr temiz, hormon ve kan testlerim temiz. Doktor parça aldırmam gerektiğini söyledi ve gün verdi. daha önce buna benzer deneyimi olan var mı acaba parça aldırmayı ilk defa duyuyorum nasıl bir süreç ? Ya da yoğun kanaması olup altından başka bi neden çıkan oldu mu sizde de