xfitnat
SİHİRLİ DAMLALAR diye adlandırıyor bir doktor dinledin geçen gün.
Verilen hiçbir gaz damlaları bebeği rahatlatmaz diyordu. Bebeğin bugün çıkardığı gaz aslında 2 gün önceki gazıymış. Bebeği rahatlatmak için midesini haraket geçirmek lazımmış.
Ne masaj ne gaz damlaları kullanmayın diyordu.