Agah merhaba. Biraz zaman geçmiş ama yazmak istedim yine de.. Benim oğlum da 33 haftalık doğdu. Şuan kronolojik 16,5 aylık, düzeltilmiş 14 ay 3 haftalık. Benim oğlum da adına bakıyor ama işaret parmağını kullanmadan eliyle işaret ediyor uzaktaki bir nesneyi. Basması gereken bir şeye yada kitapta sorduğum bir şeyi de baş parmağıyla işaret ediyor. Ben telefon kilidime baş parmağımı tanımlamıştım, onu gördüğünden beri benim gibi basıyor basacağı şeye. Bir de kelimesi az. Karga (kaga), yok, bay bay (ba ba), alo (au).. anne baba dede falan hala heceleme şeklinde. Kendimi yiyip bitiyorum adeta😥 kafama çok takıyorum. Sürekli ilgiliyim, kitap okuyorum, şarkı söylüyorum, konuşuyorum, tv izlettirmiyorum (çok nadir biraz bakıp kapatıyorum) ama işaret parmağını kullanmıyor ve kelime çok az😒😒😒