Huysuz01 kızınızla aranız açılmaz hatta kalabalık ortam kızınızın sosyal gelişimi için avantaj olur . Fakat şuan ki hayatınızdan eşiniz dışında memnunsanız , size karşı şiddet hakaret ve başka kadınlar yoksa , evinin ihtiyaçlarını da eksiksiz hallediyorsa , eşinizi yok sayın ve bebeğinizi rahat şartlar altında düzenini bozmadan büyütün . Eşinizi koca olarak değil de bir ev arkadaşı yerine koyun. Kafanızda bitirin beklentiniz olmayınca kavga da çıkmaz huzursuzlukta olmaz . Karşılıklı bir çay kahve beraber yeme içme biraz da bebeğiniz ile oynasın yeterli . Bebeğiniz kreş yaşına gelince veya ne zaman artık aklım kalmadan çalışabilirim dediğiniz an boşanın . Hemen evlilikte düşünmüyorsanız ha annenizin evi , ha şimdi ki ev . Çocuğunuzu kafanız rahat bir şekilde büyütün kocanız da ne hali varsa görsün bi kaç sene .