Kızlar oğlumda hızlı gelisen bir hastalık başlamıştı ilk iki gün yüksek ve inatçı ateş burun akıntısı 3. Gün cansız bir şekilde zor nefes almaya başladı yoğun bakima aldılar şuan hala yatiyo bugün şükür solunum makinesinden çıktı kendi başına nefes almaya başlamış . Süreç yasayanlar bilgi verir mi ? Cigerde kalıcı hasar olurmu , bide 5 aylık oğlumda da bugün burun tıkanıklığı var ama bilemedim sabahlari bende de oluyo nemlendirici almam gerekiyor odaya , bulastiysa diye düşünüp ilaç veremeyiz dedi doktorda yinede yapılacak bişey varmı bilmiyorum çok moralim bozuldu