semanur789_ Kızlar bebeğim 5 aylık oldu kulağı çok ağrıyor elini kulağına götürüyor hep fikirlerinize ihtiyacım var
Bebekpremses Aay benim kızım da 6.5 aylık eli hep kulağında ağlıyor arada başını da tutuyor kahroluyorum o öyle içli içli ağladıkça 🥺 Diş çıkarıyor sanırım
semanur789_ Bebekpremses benim kızım da öyle normalde ağlayan bebek değildi bu iki haftadır kulak ağrısı için hep ağlıyor